söndag 16 januari 2011

Sköna lördag

Vilken jäkla skön lördag jag har haft!

Vaknade i hyfsad tid, utan huvudvärk! Funderade på att kila ner på vattengympa, men det var så väldigt skönt i sängen. Jag gick upp i lagom tid till yogan istället.
Så himla skönt att lördagsyogan börjat igen. Det är märkligt, jag brukar tänka på den som ganska soft och lugn jämfört med de andra yogapassen. Ändå är det den jag får mest träningsvärk av. Jag gillar i vilket fall verkligen den ledaren. Fick lite tips av henne idag också, om olika vitaminer som kan vara bra när man är deprimerad. Hon har varit där själv, så hon vet vad det handlar om.

När jag kom ut från gymmet sken solen, så jag tog en extrasväng innan jag gick och handlade. Åt en god lunch, nudlar med keso och grönsaker, och sedan myste jag ner mig i soffan och tittade på en film. Lady in the water. Jag gillade den. Det var en saga och jag gillar sagor.

Tog ett lååångt bad och piffade lite. Det var längesen nu.
Sen har jag mest slöat lite, lagat en god curry och hängt med brorsan, som kom hit för att hämta bilen.

En perfekt ledig dag.

Inga kommentarer: