fredag 2 december 2011

Om man inte rakar benen får man hångla!

Just nu hade jag kunnat ligga. Som fan.

Istället sitter jag här och bloggar.
Varför? För att jag är en ordentlig flicka, som inte ligger på första dejten?
Nja. Lite kanske.

Fast mest för att jag fortfarande har mens. Och sjukt håriga ben + lite till. Som jag inte rakade idag, dels för att jag inte hann, eftersom jag stötte på M (msn-killen, fd sambon) på vägen hem och pratade bort en halvtimme som kunde ägnats åt diverse hårborttagning, dels för att... Ja, ni vet ju den universala regeln. Om man inte rakar benen får man hångla.
Funkade idag med.

Eller så utstrålar jag massor av sexuell frustration.
"Jag har inte legat på två månader, hångla upp mig!"
Eller nåt sånt.

Hur som. Den här är intressant, tror jag. På riktigt.

Fortsättning följer...

6 kommentarer:

Pinglan sa...

Ja, men det är ju så? Eller ha fula undisar! Definitivt liggfaktor där!!

Tears and Pearls sa...

Nu var det ju inte så himla länge sedan jag låg, men jag vill vill vill vill jag med!! Och HÅNGLA! Hångel är det bästa (ok, näst bästa)

Tears and Pearls sa...

Och du, hur gick dejten! Alltså, var han snygg? Trevlig? :)

Maria sa...

Du kanske får hångla ikväll? :)

Kira sa...

Spännande! :)

Antoinette sa...

Ikväll tänkte jag raka benen, så det blir nog inget hångel! ;)
Men jo, det var trevligt igår! Annars hade jag ju inte hånglat.. ;)