lördag 10 december 2011

dejt med soffan och en skål med glass

En av de närmaste dagarna hade jag namnsdag och ingen grattade mig. Inte ens mamma. Okej, det är inte riktigt min namnsdag, det är en bokstav fel, men ändå..
Fast jag överlever väl det med.
Jag skojar, det hoppas jag ni förstår. Vi är inte så mycket för sånt firande i min familj. Inte fars och mors dag heller. Fast när jag var liten, då fick jag alltid ett nattlinne av farmor på just den här namnsdagen.

Ikväll har jag dejt med soffan. Den har känt sig lite ensam på sistone, så jag ska ägna den all min uppmärksamhet ikväll. Fast först ska jag åka och handla lite. Jag måste ju prova den där glassen som jag har fått gratiskuponger för. Om jag hittar den.
Funderar på en julskinka också. Tänker ju inte fira jul, men julskinka är gott! Och hyfsat magert. Får se vad jag hittar..
Hansombaravillhasex hade pajat knät när han var här senast, berättade han idag på msn. Nej, jag hörde inte av mig, det var han. Han ville nog höra om jag hånglat på dejten igår. Eller, han ville höra om jag hånglat på dejten igår. Det var han ganska tydlig med. Sen sa han att han skulle till en kompis och kolla på "så mycket bättre" och jag tror han ville att jag skulle fråga om det var en tjej. Det frågade jag INTE. Så det så.

Nähä, dags att köra lite bil, kanske..

7 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Haha, ja det där med att luska lite.... ;) jisses haha

Antoinette sa...

Tja. Jag tar det inte så allvarligt. Det är nog bara lite bekräftelsetorsk från det hållet med. :-)

Anna sa...

Ja, min familj glömde mig på den dagen med kan jag säga. Jag var så fräck att jag berättade för mamma vilken dag det var. På jobbet och julfesten blev jag dock grattad som bara den. Nästan så att det blev för mycket ett tag haha!

Anna sa...

Haha jag hade inte läst klart innan jag skrev förra kommentaren. Det måste gått vilt till om han pajade knät då!

Pinglan sa...

Shit, vilka vildingar ni är om han pajade knät?!

Saga sa...

Haha, roligt att dom är så brydda. Det var C också, frågade lite inlindat och ibland rakt ut, men ville ändå inte ha mig.

You know the game! :)

Antoinette sa...

Alltså, jag säger ju det. Inget vaniljsex, liksom, raka rör..
Och det är så sant som det är sagt. Inte 17 bryr han sig egentligen. Det är bara ett spel.. :)