onsdag 7 december 2011

Att få öppna

Åh, jag måste få skryta lite, här på min egoblogg!

Vi hade showrep idag, inför februarishowen på Södran, och vi jobbade med starten. Hela showen kommer att inledas med en ensam a cappellaröst. Sen fylls det på med röster och stämmor tills hela kören är med.
Gissa vem som sjunger solot?

Jag får inleda en show på Södran och jag kommer att göra det skitbra! Jag gjorde det så bra nu på repet att regissören och vår dirigent till och med förlängde solobiten så den blir längre än vad som var tänkt från början.

Nu är jag mycket glad och stolt. Maila om ni vill komma och titta, så får ni mer info. Det kommer att bli en jävligt bra show!

9 kommentarer:

Truth sa...

åh vad jag vill se, men vi är mitt uppe scenbygge och sista övningarna innan vår premiär den 3 mars. Ska kolla om jag inte kan smita ifrån....VILL VILL VILL!!!

Anonym sa...

Grattis va roligt :)

Anonym sa...

GRATTIS... Vad BRA du är!!! :-)

Åsa sa...

Kul! Grattis! Heja heja, hade velat höra dig sjunga!

Aurora sa...

Heja heja heja!

Anna sa...

Jag hade så gärna kommit om jag bodde närmare, det hade varit så roligt.

Antoinette sa...

Tack hörni! Härligt att ni står ut med mitt skryt! :D

Saga sa...

Får tuppskinn bara av tanken :)

Maria sa...

Snyggt!