söndag 4 december 2011

när man får oväntat besök

Så bjuder jag inte på kaffe...
Så här.
Jag avbokade crepesdejten.
Kände att jag var hängig och osugen på att gå ut i ruskvädret. Ville stanna hemma och ladda för konserten.

Så loggade jag in på msn och började prata med hansombaravillhasex.
Grejen med honom är att han är så sjukt ful i mun, fast ändå på nåt sätt med glimten i ögat. Jag skrattar högt när vi msn:ar, samtidigt som jag blir alldeles generad. Sen kan han plötsligt ha totalkoll på vad jag gjort, om jag repat, eller skicka bra låtar och säga att de här borde ni göra.. Fjäsk, jag vet.. Men med tanke på att M, som  bott hos mig i två månader, och som jag vet att jag betyder mycket för som vän, inte ens vet vilka dagar jag repar... Jaja.
I vilket fall.
Han har tjatat ett tag om att han ska komma hit och hångla, så även igår. Jag menade på att det skulle kännas märkligt, med tanke på att vi aldrig setts på riktigt och att man inte vet om man blir sugen bara sådär.
Vi msn:ade lite fram och tillbaka om det där och det slutade med att han tyckte att han skulle komma över och se på "så mycket bättre" och prata lite skit och så fick vi se.
Och jag sa ja.
Så han kom hit. Och det blev hångel. Och mer. Och han var lika ful i mun irl och jag skrattade lika mycket.. Och det var bra. Så bra det kan bli utan känslor, liksom.
Han är dominant och jag går igång på det. Att slippa vara den som tar initiativ, den som styr.. Kanske för att jag gör så mycket sånt i vardagen? Tar ansvar, bestämmer saker.. Har svårt att låta bli. Men i sängen... Jo, det kan vara kul, men skönt att slippa också.
Och ja. Jag vet att det är galet att låta nån komma hem till en, som man inte känner. Men egentligen, det är ju inte värre än att släpa hem nån från krogen. Då vet man ju inte heller. Här har jag i alla fall avslöjat vad jag gillar, så det vet han.
Som sagt. Jag skrattade mycket och jag fick det jag ville ha och lite till. Mitt i alltihopa blev det känslosamt när brorsan kom upp. Det visade sig att han visste om det trots att vi inte pratat om det och jo. Om man googlar på mig så kommer det ju upp. Och han åkte tydligen förbi där på väg till jobbet, så han hade sett blommorna, då. Så märkligt att stå och bli tröstad av en naken man man just haft sex med.
Samtidigt som jag känner att här, här är nån jag kan knulla med utan att få känslor.

Kom hem nu efter showerna, som för övrigt gick bra, och har chattat lite idag med. Så, kanske blir det en repris nån gång, vem vet.. Time will tell...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det låter som en ypperlig uppgörelse det där och vadå bjuda hem okända...äsch bara svammel. Vill man hångla och ligga så vill man och jag lovar dig. Den killen skulle även jag ha bjudit hem, precis min smak :D

Fan va skoj :)

Saga sa...

Näst bäst efter att skaffa sig en pojkvän är att hitta någon man kan ligga med utan att bli kär.

Gilla på den, darling! :)

Anna sa...

Haha, såna oväntade besök tackar man ju inte nej till. Visst kan det vara farligt att göra så men jag är glad att det "gick bra"...

Aurora sa...

vad härligt :D

Kira sa...

Håller med. Lät ju toppen det där. :)

Singelsussi sa...

Äsch ni har ju ändå hörts fram och tillbaka så han var ju inte helt främmande. Well done! Men vi får väl se det där utan känslor... :) killar googlar inte upp ens historia och sen åker förbi en plats så där om dom inte bryr sig alls.

Antoinette sa...

Ja, helt out of the blue var det ju inte, men ändå.. Att ses i syfte att hångla, liksom.. :)Känns lite busigt. Men det gick ju bra!

Fast jag tror inte att han åkt förbi platsen för att det var jag, mer att han åkte förbi där innan och sen kopplat ihop det med mig när han googlade.
Och.. Äsch. Det får vi ta om det kommer upp. Just nu vill jag bara ligga, och få skratta, och det verkar han ju fixa alldeles utmärkt! :)

Pinglan sa...

Vad härligt!! :-)