onsdag 28 december 2011

Väldigt oväntat, men ganska tillfredsställande besök

Ska ut till pappa ikväll och äta middag.
Har tänkt att det vore trevligt med lite fysiskt umgänge, så här efter jul, så jag mailade hansombaravillhasex och sa att jag var hemma och att jag hade FF. Tänkte att vi skulle komma fram till att vi kunde ses nån dag.
Började klä på mig efter badet och plötsligt knackar det på dörren.
Där står han.
Det hade jag inte riktigt räknat med. Alls.
Här ser för jävligt ut, grejer överallt, mammas madrass och täcke fortfarande framme, saker i hela köket.. Och jag, som var halvklädd, osminkad och inte alls beredd på att få besök.
Men vi hann med en del ändå...

6 kommentarer:

Saga sa...

Hahaha, man får akta sig för vad man säger. Eller inte ;)

Vero sa...

Undrar vem jag skulle kunna skicka ett sånt sms till och som skulle dyka upp på en gång?? Hmmm... typ INGEN! Hihi

Kira sa...

Jag vill också ha en sådan! :)

Anonym sa...

Instämmer vill ovanstående, jag vill också ha en sån NUUUU :D

Pinglan sa...

Oj då! Vilken trevlig suprice!! :-)

Antoinette sa...

Ja, fan, jag blev helchockad! Läskigt med spontana människor... ;) Fast ganska trevligt.
Även om jag fortfarande är lite störd över att det såg/ser ut som sju svåra år här.