tisdag 20 december 2011

fördelar med fysiska ansträngningar

Träning.
Bra skit. Bara för att jag är en listmänniska ska jag nu lista bra anledningar till att träna. Så kan jag gå tillbaka och läsa dem om jag råkar glömma igen..

  • Jag får ut en massa adrenalin som annars lätt förvandlas till ångest - jag mår bättre
  • Jag blir stolt över mig själv för att jag släpat mig iväg till gymmet - jag mår bättre
  • Jag behöver inte få dåligt samvete om jag vill äta lite skit, eftersom jag faktiskt gjort av med kalorier - jag mår bättre
  • Jag blir inte ens särskilt sugen på skit, utan mer sugen på nyttig mat - jag mår bättre
  • Jag får muskler och känner mig snyggare - jag mår bättre
  • Jag blir fysiskt trött och kanske kan somna utan kemiska hjälpmedel - jag mår bättre

Som sagt, bra skit.

(parantes;
Imorrn får jag veta om jag fått det där jobbet. Jag hoppas faktiskt. Ganska mycket. Fast det inte var det jag tänkte egentligen att jag skulle jobba med.
Ojoj. Hoppas hon hör av sig tidigt.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om träningen...big time!!!


När det gäller jobbet håller jag tummarna :)

Tears and Pearls sa...

Ska gå in o kolla in den här listan då o då jag med! :) Jag ska förhoppningsvis köpa ett nytt gymkort i mellandagarna, då jädrar!

Och lycka till i dag! Håller tummarna! KRAM