fredag 2 december 2011

så mycket kul, så lite tid..

Var nog lika bra att jag inte gjorde mer än att hångla igår, för usch vad seg jag var när jag vaknade..
Kände mig riktigt hängig och låg kvar i sängen till 12.
Så småningom masade jag mig upp och åt frukost. Sen gick klockan sådär toksnabbt och jag blev sen till yogaworkshopen. Som tur var kunde de ställa upp dörren, så jag fick komma in ändå. Som jag behövde det! Yoga, det slår fan allt. Okej, kanske inte hångla. Men nu har jag öppnat upp höfterna som bara den, så bring it!

Efter yogan stressade jag vidare, nu till TGIF för att möta upp bloggtjejerna för middag och vin. Jättetrevligt att träffa alla. Oturligt nog råkar vi ju ha genrep imorrn, så jag gav upp rätt tidigt. Trist, javisst.. Jag har inget emot att vara bakis, men när det påverkar andra så känns det mindre ok.
Men det är upp i ottan imorrn och genrepa inför söndagens konsert. Sen hem och vila upp mig och sen.. Ja, då ska vi dejta lite igen. En ny. Vi ska äta crépes. Jag hade egentligen tänkt avblåsa, för jag behöver en hemmakväll, men.. Crépes! Jag måste ju träffa en kille som föreslår ett créperie som första dejt!

Sen får vi se hur det blir med snubben från igår. Jag skulle ju gärna fortsätta där vi avslutade, vi pratade om måndag eller torsdag.. Och så skulle jag ju egentligen höra av mig till konstnären. Och han läkarstuderanden från förrförra veckan eller när det var..

Mycket nu. men det är bra. Det är så jag vill ha det, just nu. Jag behöver det, både det rent fysiska hånglet och bekräftelsen. Och mycket att göra. Så tänker jag inte så mycket.

2 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Mycket på gång! Härligt! :) Själv har jag ställt in dejt efter dejt nu... Men det skiter jag i! :)
Roligt att ni hade roligt igår!
kram

Pinglan sa...

Härligt med dejting och hångel!! :)