torsdag 8 december 2011

Några timmar senare...

Jamen hörni.
Fan vilken bra grej egentligen.
Man blir sugen, chattar med hansombaravillhasex, han erbjuder sig att komma över, man säger ja och sen har man tokmycket riktigt bra sex, ligger och pratar en stund och sen åker han hem.

Jag kan leva med den dealen ett tag. I alla fall tills jag hittar nån att bli kär i. Vi får väl se imorrn, då blir det ett nytt försök med han som vill gå och äta crépes, han jag dissade i lördags. Ny chans imorrn, alltså!

Kanske skulle borsta håret. Jag har knullrufs..
Och jo, ryggen känns riktigt bra. Kanske var det här jag behövde?

8 kommentarer:

Saga sa...

Va fan, har det redan skett? Jag som har suttit här och klickat hela tiden sen jag läste att du skulle få ligga... Dags för duschen! :)

Grattis till kuken. ;)

Anonym sa...

Klart det är så. Vill fortfarande ha samma deal, NU!!

Antoinette sa...

Saga: ja, här är vi effektiva! tack, det var riktigt najs. Kan tänka mig ännu en repris, nån gång... ;)
btdt: Ja, det är fan inte fel! :)

Maria sa...

Grattis! Glöm inte att skydda dig! ;)

Antoinette sa...

Tack! ;) Jodå, vi var duktiga. :)

Kira sa...

Du har flyt nu. ;) Jag vill också ha en dejt!!!!

Antoinette sa...

Men Kira, du behöver ju bara visa dig ute så hänger de i klasar efter dig! :)

Kira sa...

Ha ha! Inte precis. Och inte de jag vill ha.