onsdag 26 oktober 2011

som sagt, en av de där skitdagarna

Jaha.
Den här dagen blir ju bara bättre och bättre.
Jag fick ett sms från dagens dejt. Han har blivit sjuk med feber och kan inte träffas.
Det läser jag precis när jag fixat håret och sminkat mig klart. Ok, han skickade det redan vid 12, men jag hade missat att kolla mobilen.

Jag säger ju det, det är en sån där dag idag.

Jaja. Jag hinner ju dricka en kopp kaffe till (till magens stora fasa), förrepa lite och åka och köpa en almanacka innan repet.
Fast det är ändå åt helvete. Hela den här skitdagen. Hela skitlivet. Just precis nu, i alla fall.

6 kommentarer:

Anna sa...

Äh skräp att såna dagar dyker upp ibland, jag försöker intala mig att de behövs för att man ska uppskatta de bra dagarna så mycket mer. Inte för att det hjälper så värst när man befinner sig i en skitdag. Skickar en kram och en förhoppning om en bättre morgondag!

Antoinette sa...

Tack!
Jag hoppas den blir bättre ikväll, på kören..

Saga sa...

Men åh, heter han Stefan?
Min Stefan fick också feber samma dag vi skulle ses, sen har jag inte hört från honom förutom ett menlöst sms två veckor senare med "Hej från Ålandshavet, ha en skön helg"...?!?!

I morgon ska vi killskvallra som fan!

Antoinette sa...

Nä, inte Stefan..
Haha, "hej från Ålandshavet..?!"
Japp, imorrn blir det skvaller!

Kira sa...

Hoppas det känns bättre idag. Kram

Antoinette sa...

Har drömt lite skumt, men annars känns det bra hittills!