fredag 28 oktober 2011

fylleinlägg

Såhär.
Jag är lite dragen.
Vi har delat på tre småflaskor vin, sambon och jag. Jag köpte småflaskor, för det är mest jag som brukar vilja ha vin. Naturligtvis ville han också ikväll. Så, jag som inte tål så mycket längre är ganska behagligt berusad.
Fast.
Jag menar, vi är inte ihop eller nåt. Jag vet att han är ute på dejtingsajter, likväl som jag är det. Men att dra iväg en fredag kväll, typ nu, för att ta en öl med nån från dejtingsajten? Så jävla boring och trist. Tycker han kunde stannat hemma och druckit mera vin med mig och lyssnat på musik. Men, återigen, that's why we're not ment to be. Han har limmat en stol åt mig idag i alla fall.
Fast det stör mig ändå.
Så jag var inte intressant nog ikväll, liksom. För jag är inne i en sån period just nu, när jag inte känner mig good enough. Det kan ju inte han veta, för det säger jag inte.
Men så är det.
Jag öppnar nog en flaska till.

Inga kommentarer: