söndag 9 oktober 2011

men vilken fin lördag kväll

Jomen det var fint serru.
Ut på stan med kompisen.. Kolla in kompisens kusins konsert. Många k.n där.. Men, så bra det var! Så vi blev kvar ett tag, ute. Och nu är jag hemma. Klockan tre. Känns bra i tantryggmärgen det här. Eventuellt tar jag en kopp te, eventuellt stupar jag i säng... Låtsas-sambon är på äventyr i de norra förorterna. Frågan är när han tänker flytta på riktigt. Funderar på om han, som jag, får lite separationsångest? För man vänjer sig ju ändå. Själv kan jag känna att det vore skönt att veta när han tänkte sig vara klar med flyttandet.
Fast jag tänkte ju iofs inte börja dejta innan Lanzarote. Så egentligen är det skitsamma. Utom att det är trängre i sängen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske var precis rätt tajmat i tiden för dig att få en "Sambo" något annat att tänka på och sovkompis och sällskap.

Det kostar att ligga på topp, sena partynätter när man passerat 25 *host" några gånger :P

Antoinette sa...

Jo, det passade rätt bra, trots allt.

Ja, fy fan... Idag är det segt! :) Fast jag skyller allt på träningsvärken!