fredag 14 oktober 2011

lite känslor

Känner mig lite låg, lite ensam, lite hurven och... Jag vet inte.

Jag vill ha bekräftelse. Av män. Eller nån man, i alla fall. Nån som jag själv skulle finna attraktiv.
Att nån tycker att jag är bra. Smart, snygg, sexig. Beundran.

Kanske är det att jag ätit knasigt idag. Kanske är det att jag är trött. Att jag känner mig lite hängig igen.
Jag vet inte.
Kanske är det en reaktion på att typ leva med nån, fast på låtsas. Det går bra, verkligen, men risken är ju att jag vänjer mig vid nåt som inte kommer att vara. För snart flyttar han ju. Och nej, vi har inte sex. Eller, några gånger i början där. Men nu är det bara kramar. Själv känner jag att det är bra, eftersom jag har lätt att blanda ihop känslor annars. Det gör jag inte nu, faktiskt. Men det är ändå det där, att få en smak av nåt. Hur det skulle kunna vara, fast det inte är. För jag vill ju ha det, fast på riktigt. Med nån som är för mig.

Som sagt. Jag vet inte. Jag är lite låg, bara, just nu.

6 kommentarer:

Anna sa...

Kram!

Antoinette sa...

Tack!

Kira sa...

Jag vill också ha. Så mycket. Med någon som vill ha samma som jag.

Varför ska det vara så himla svårt att hitta någon? Vi är ju så bra.

Antoinette sa...

Ja, fan!!!
På riktigt, så fattar jag inte. När det finns så många idioter som träffar nya hela tiden. Att det ska vara så svårt?
Men jag säger bara, efter Lanzarote, då jävlar. Då blir det dejting!

Anonym sa...

Samma här

Antoinette sa...

Så märkligt på nåt sätt..