tisdag 25 oktober 2011

märkliga killar på dejtingsajten, del ???

Det finns en kille på dejtingsajten som mailade mig en av de första dagarna.
Han var inte alls min typ, samt bodde i norrland, så jag kunde dissa honom rätt enkelt pga avstånd.
Grejen är att han är inne på min sida flera gånger om dagen. 18 besök, liksom. Varför? Han skriver inget, så jag ser inte direkt nån anledning att blocka honom, men vad ska han där att göra när jag redan sagt nej tack?
Om en kille dissat mig så ser jag ju till att undvika honom, liksom...



5 kommentarer:

Kira sa...

Du är ju så söt, han kanske bara vill se dig?

Tears and Pearls sa...

Skulle skriva som Kira, han tycker du är söt :)

Antoinette sa...

Haha, ni kan va söta!

Ps. nu har han varit inne ännu en gång..

Saga sa...

Jag har också sådana, som verkar ha teflonminne och inte komma ihåg att de klickat på min bild tusen gånger tidigare :)

Vet du vad jag har kommit fram till?

Att alla killar är dumma i huvudet :)

Antoinette sa...

Hahahahahahaha!!!
Jaa!