lördag 1 oktober 2011

att få må bra

Jag har just ätit en underbar måltid, tillsammans med en ännu underbarare vän, samt hennes pojkvän som jag träffade för första gången. En mycket trevlig person.
Ärligt talat, vad jag är lyckligt lottad. Jag har så många fina människor i mitt liv.

Just nu har jag en ljuvlig matkoma. Det känns som bomull i hela magen. Den har inte varit bortskämd idag, magen. Först sovit dåligt för att jag blev lite dragen igår, när jag var ute med andra fina vänner. Sen åkt till IKEA en löningslördag, med M, för att han skulle köpa lampor eller nåt. Han har för övrigt varit rätt störig hela dagen. Alltså, jag gillar honom, men han är störig. Jag är faktiskt väldigt glad att det blev som det blev med att han bor här, för det har gjort att vi har lärt känna varann snabbt. Det i sin tur har lett till att jag ser att han är en sån som jag definitivt inte ska ha ihop det med mer än som vän, eventuellt med lite extra förmåner då. Vi är så på olika plan och jag är så glad att jag kan se det och att det funkar utan att jag får för mig att jag har andra känslor. Så skönt!!! Alla timmar i terapi kanske har lett till något..

Sen längtar jag ju efter nåt riktigt, Idag, när jag träffade min vän och hennes pojkvän. Hur han tittade på henne. Så vill jag att nån ska titta på mig. Och det kommer att hända, jag vet det.

Just precis nu mår jag bra. Kom ihåg det.

2 kommentarer:

Kira sa...

Blir så glad när jag läser. :)

Och visst finns han. Man kan ju undra var, men det är förhoppningsvis värt väntan.

Aurora sa...

härligt! kram :)