tisdag 18 oktober 2011

kommer inte loss..

Skitväder ute och jag har ännu inte disciplin att ge mig ut och springa i sånt väder. Annars var det liksom temat för dagen, att komma ut i löparspåret igen.
Istället fastnar jag framför datorn och datingsiten. Ja, jag är där igen.. Skyller allt på M. Han tjatade på mig om att återaktivera min profil så han fick se hur andra killar skriver. Och så håller ju han på, inte dejtar, men kollar. Och då vill jag ju inte vara sämre. Sen är det ju det där med bekräftelse också, och det får jag, skoja inte. Vet inte vart alla de här killarna höll hus när jag nätdejtade senast, men ganska många verkar riktigt vettiga. Mailar gör de dessutom, hela tiden.
Så nu sitter jag här och mailar hej vilt..
Jo, vi har ju stolpskotten också, så klart. och 23:åringarna...

Lite kryp i kroppen börjar det bli, ändå. Kanske ska ta mig ner till gymmet en sväng. Skulle egentligen på middag hos en gammal kollega, men hennes barn är sjuka, så jag vet inte..
Åh, jag borde bara resa på mig nu!

Inga kommentarer: