söndag 2 oktober 2011

En plan

Seg söndag.
Jag vet inte. Kanske är pms på gång, men jag känner mig hängig och lite på g att bli sjuk. Längtar efter... Nåt. Det blir så tydligt, när man har nån så här nära, fast ändå inte. Missförstå mig rätt, allt känns fortfarande ok i den här situationen. Det är bara det att... Jag blir påmind. Om vad som skulle kunna vara. Fast jag vill ha nån som vill ha mig. På alla sätt. Och som jag vill ha. På alla sätt.
Men jag har en plan. Från och med nu är det operation komma i form. Jag kör Dukan igen, borr med kolhydraterna! Det vet jag att magen gillar också. Dukan och träning i en och en halv månad, sen Lanzarote. Så kommer jag hem, brun och fräsch och redo att börja dejta. Eller nåt...

5 kommentarer:

Åsa sa...

Vad är Dukan?

Antoinette sa...

Dukan är en kolhydratsfri och fettsnål diet i flera faser. Egentligen är det bara de två första faserna som är utan, sen är tanken att man tar tillbaka kolhydraterna för att i slutändan kunna äta som man vill.
Det sköna är att man inte behöver hålla på att räkna och väga så mycket.. Och att man inte äter massa fett, som i LCHF. Skickar en länk, så får du se..
http://www.dukan.nu/

Åsa sa...

OK, skall kolla in! :) Tack för tipset, hade aldrig hört talas om det förut.

Åsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Åsa sa...

Nu har jag läst lite... fungerar det verkligen att börja äta 'normalt igen efter de första faserna? Känns som att det är som upplagt att man går upp igen (om man nu gått ner) när man lägger tillbaka mer mat, precis som med Viktklubb ("Hålla Nollan"...jo tjena). Men det verkar intressant o värt att testa. Hur ser en dag ut menymässigt för dig under första fasen?