tisdag 7 juni 2011

Vad ska jag göra? Hjälp mig, please!

Jga vet inte vad jag ska göra.
Idag har jag lyckats undvika kollegan som vill gå på dejt, bara för att jag helt enkelt inte vill att han ska fråga om när. För jag vill inte. Varför skulle han börja prata om att "det är ju ingen dejt, vi är vuxna människor och tar det som det kommer"? I mina öron har han liksom bestämt sig för nåt mer än kompisar. Och det blir det inte, I'm sorry!
Så nu vill jag inte alls.
Det känns som om det blir fel hur jag än gör här och jag orkar inte riktigt med att det ska bli dålig stämning resterande tre veckor.
Hjälp mej! Ge mej råd! Vad ska jag göra?

6 kommentarer:

Maria sa...

Ta klassikern att du träffat någon och att det skulle kännas fel?

Tears and Pearls sa...

tummen upp för maria!

Kattis sa...

Tänker som Maria - skulle också säga att jag har träffat någon och nåt om att det skulle känns lite konstigt..

Anonym sa...

Lite som ovan kan jag tänka...jag hade nog kört den fegmodellen hellre än att säga sorry, jag vill inte dejta dig.

Antoinette sa...

Ja. Jag har haft de tankarna också.. Det får nog bli så.

Antoinette sa...

Tack hörni!