måndag 27 juni 2011

Men jag har börjat i alla fall!

Ledbruten och svettig sitter jag här.
Sista jobbveckan innan den stora arbetslösheten. Och sen... Får vi se.
Blir inte så många knop gjorda på jobbet denna vecka. Måste ju förbereda mig för ledigheten. Sen har jag ju viktigare saker att ta tag i. Min träning, till exempel.
Idag måste jag skryta lite.
Imorse ringde klockan (eller kvittrade) 06.00. Jag gick upp, drog på mig kläder och gav mig ut. Det var inte döjobbigt, men det var fan inte lätt. De få minuterna jag faktiskt joggade var fötterna som cementklumpar. Inte alls så där lätta och fjädrande som jag tycker att andra ser ut. Nåja, det kanske kommer det med.
Efter jobbet åkte jag direkt till gymet för att styrketräna. Jag har kommit på att det är en bra kombo. Löpning och styrketräning. Tanken nu är att styrketräna samma dagar som jag springer, eller i alla fall två av dagarna.

Annars känns det bra. Idag har jag (hittills) inte känt några biverkningar av nedtrappandet. Är ljudkänslig, men det var jag redan förra veckan. Skulle kunna mörda grannens två skrikande ungar.

Och så... Dejt på onsdag. Spännande, men lite nervöst.

Inga kommentarer: