måndag 20 juni 2011

Dejt no 2

Men ja!
Han som inte är min stil var hur trevlig som helst. Vi snackade bort drygt två timmar. Hade inte fiket stängt hade vi nog kunnat snacka bort minst en till. För trots att jag envisas med att han inte är min stil så har vi så många gemensamma nämnare.
Sen var han inte sådär farligt snygg som jag trodde. Lite lagom snygg sådär.
Så. Ses igen?
Ja.
Vi ska gå på opera. På Kungliga Operan och vi ska vara finklädda och dricka champagne i pausen.
Jag vet inte när, han skulle kolla upp hur det såg ut. Nu är det ju midsommar och trams och då ska han bort från stan. Men vi lär ju höras.

Han som inte är min stil var nog mer min stil än vad jag hade kunnat tro.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan...sen tänker jag operan. Fattar ju inget så har man det gemensamt så är det bara att köra :D

Anonym sa...

Hoppla, hoppla... ja va fasiken, man ska ju tänka "outside the box".. så kör på bara.. =)

Kattis sa...

Kul!

Antoinette sa...

Ja, roligt!