lördag 25 juni 2011

Av och på

Jag är trött, seg och danssugen. Jag orkar inte träffa nån ikväll, men är sällskapssjuk. Kroppen är off, men det spritter i benen. Jag vill sega i soffan, men har inte ro att se en film.
Åh så skönt det ska bli när det lugnar ner sig. När jag är normal igen. Vad nu det är. Det ska bli spännande att se om sexlusten kommer tillbaka.

Om en vecka är jag arbetslös. Märkligt, men jag längtar. Eller just nu längtar jag snarast efter att vara ledig. Inte behöva ställa klockan. Ha tid att träna, komma i form.
Idag har jag anmält mig till Tjejmilen, så nu har jag ett mål. Det är bra. Jag behöver det. H anmälde sig också, ännu bättre att vara två.
Någon mer som hakar på?

Och jo förresten, dejt no 2 har messat idag med...

4 kommentarer:

Anna sa...

Vad roligt att han hör av sig. Känns det fortfarande bra med honom?

Antoinette sa...

Ja, vi har ju fortfarande bara träffats en gång.. :) Men hittills känns det himla bra. Så får vi se hur det känns när vi ses igen! :)

Maria sa...

Jag funderar på Tjejmilen, behöver verkligen komma i form och då är det ju bra med ett mål. Kanske!

Antoinette sa...

Maria, gör det! Du har till 15:e juli på dig att bestämma dig.. :)
Finns bra "kom igång"-program att följa också..