torsdag 16 juni 2011

det tar inte slut, inte än..

Dejtinglusten fortsätter.
Trots migränanfall igår, vilket gör att jag är hemma idag, så har jag två dejter på gång. En ikväll, faktiskt. Bara ett glas vin, lite anspråkslöst sådär. Han har redan fått lite pluspoäng, då han bokade om ett möte med sin revisor för att kunna träffa mig.
Sen är det en kille jag mailar med. Han är inte min typ, inte nånstans. Eller jo, det är han nog. Vi har mycket gemensamt. Snygg är han, som fan, att döma av bilderna. Honom är jag lite mailförälskad i, så där så det pirrar till i magen när jag ser att jag fått mail från honom. Trots att jag egentligen inte tror att han är nåt för mig. Men vi ska ses i alla fall, ta en fika. Jag tror vi kan ha en trevlig fikastund om inte annat.

Herregud, man får inte ta det så seriöst. Inte första dejten. Då testar man ju bara. Och jag har inte dejtat på år och dagar, jag måste ju ut och prova, bara!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska dejta, fan va skojigt :). Mailfärälskelse eller inte så tror jag det är viktigt att då och då få uppleva det där pirret och förväntningen igen. Sakna massor!!

Kör så det ryker och lycka till :D

Antoinette sa...

Ja det känns lite kul. Nu är en fika inbokad nästa vecka.. :)
Och så ett glas vin med den andre snubben ikväll..
Ojojoj!

Tears and Pearls sa...

Yay! Gå ut och have fun! Det är så man får se på dejting. Kul ska det va :) (även om jag är lite neggo ibland;)

Antoinette sa...

Ja, man måste bara avdramatisera det lite. Och passa på när man tycker det är kul, det är ju inte alltid jag gör det... :)