söndag 19 juni 2011

så här dagen efter

så känns det bara bra.
Jag fick lite annan uppfattning om honom igår. Sk Mr Darcy.
Han är liksom... Inget för mig. Han lyssnar inte. Flera saker som jag vet att vi pratade om i torsdags kom han inte ihåg. Sånt går bort. Sen går han ut mycket nu, tar igen tydligen, för att han jobbade mycket förut. Han ville ju gå ut igår, efter att vi ätit middag. Och jag vill definitivt INTE träffa nån som prioriterar krogen före att umgås med mig. Been there, done that. Nu hängde jag ju med och jag hade kul, men pojkvänsmaterial... Nope!

Så då har vi måndagsdejten. Honom är jag nyfiken på. Det är så mycket som stämmer, men så kommer min osäkerhet in igen. Där man får fylla i utseendeönskemål på dem man ska träffa har han fyllt i smal, vältränad, normal på sin sida. Jag har skrivit att jag är kurvig. Så nu nojar jag över att han ska dissa mig för kroppsformen.
Grejen är, att gör han det, då är han ju ändå inget att ha. Och det var faktiskt han som började kontakta mig.

Äsch. Kan nån bara ge mig ett chillpill?