lördag 4 juni 2011

Jag gör saker!

Vet inte om det är sommarvärmen eller ledigheten som gör det, men jag är alldeles ovanligt sugen på att hitta på saker.
Igår hängde jag med en kompis till hennes kvarterskrog, långt utanför stan, för fredagskaraoke. Det var roligt. Den typiska blandningen av kvartersalkisar, svenssons och annat löst folk, med den skillnaden att alla sjöng av hjärtans lust. Några hellre än bra, men det var faktiskt förvånansvärt hög kvalitet.
Jo, jag sjöng också. Karaokevärden tvingade mig. Fyra gånger. Och jag kunde inte säga nej, för han var ju söt som socker! Plus att han tyckte att jag var grym och ja vad ska jag säga. Smicker funkar alltid.
Ska man sjunga karaoke nånstans, så är det väl på ett sånt ställe.

Ikväll ska jag hänga på ett par andra kompisar till Debaser och kolla på ett band.

Några glas vin blev det igår och lär väl bli det idag med. Men imorrn ska det ju bli svalare, så då kan jag ligga hemma med gott samvete. Eller gå och träna, för ett ännu bättre samvete...

Inga kommentarer: