fredag 24 juni 2011

Glad...

Alla singlars stora fasa är här! Midsommar. Den ultimata parfesten.

Fast, jag bestämde mig för rätt längesen att inte hoppa på det där tåget. Visst vore det trevligt med en midsommarfest i skärgården, full med kransar, öl, sill och snygga singelkillar. Men let's face it. Den där perfekta festen, den finns inte. Det regnar, kransarna går sönder eller är fulla av fästingar, snygga singelkillen visar sig vara ett fylleäckel..

Så jag åker helt enkelt ut till familjen och firar en lugn midsommar med Sill&Grill.

Nu ska jag i och för sig inte säga för mycket. Sist jag firade en lugn midsommar med familjen skålades det i vodka fram till 3 på natten. En av de roligare midsomrarna faktiskt.



Ha nu en underbar midsommar alla bloggvänner! Och skit i partyhetsen. Fokusera på att äta, dricka och bara ha det skönt, så ses vi på andra sidan...

Inga kommentarer: