måndag 6 juni 2011

Jag ska aldrig...

...dricka sprit igen, var min första tanke igår, när jag vaknade i min säng med smink och bh på och en stor slägga i huvudet. Jag var i alla fall ensam. Tack för det.
Herregud, jag tål ju inget längre, med det här dietandet. Och så kom mensen på det.
Fast jag vet ju, det där med att "aldrig". Så blir det ju inte.
Tror inte det blir så svårt val att ta bil på fredag i alla fall, efter personalfesten.

I alla fall. Gårdagen spenderades i soffan, tillsammans med diverse skräpmat. Jag lyckades rycka upp mig såpass att jag orkade gå upp till pizzerian och Ica, men sen var det kört.

Känns lite som om jag tappade en dag igår, så jag är väldigt glad att slippa jobba denna måndag.
Tror det blir balkongen idag.
Och lite städa, om jag orkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Månne hur många gånger man sagt aldrig mer? ;)

Antoinette sa...

hahahaa, precis!