söndag 19 juni 2011

och så kom fortsättningen

Men blev det hångel då?
Nä.
Och det blir nog inte det heller, inte med honom.

Jag har haft en jätterolig kväll. Fått åka motorcykel, äta god middag, dricka vin och gå på lokal. På vägen hem fick jag dessutom höra "världens bästa låt" av en pojkspoling, som tyckte att jag såg glad ut och därför skulle uppskatta den.
Men hångel?
Nä.

Vi kommer nog ses igen, men det känns som om det är mer på kompisnivå. Det känns inte som om han är redo för nånting annat och då tänder det av mig med. Så är det bara. Jag gillar honom, han är skön och han är snygg, men.. Det klickar inte.

Nu får vi se vad som händer på måndag, med han som inte är min typ..

3 kommentarer:

Tears and Pearls sa...

Ouch. Ja vad säger man. Man måste kunna få ha det där där pirret.... och ja. Lite hångel måste man väl kunna få?! KRAM hoppas det går bra på måndag!

Pettiwoman sa...

Man ska kyssa många grodor innan man hittar prinsen. Så kyss du på lite till och njut under tiden :-)

Kram

Antoinette sa...

T&P: pirret MÅSTE finnas. Och det finns inte alls.
Petti: Ja, så tänker jag med! Det här var första killen jag dejtade på hur lång tid som helst. Måste ju öva lite. ;)