söndag 12 juni 2011

Lite mer seriöst, om jag får be!

Nej, det här går ju inte. Med en sån rubrik, som i förra inlägget. Herregud, det är ju som om man bloggade på Aftonbladet och ville ha många sidvisningar...

Vad är seriöst då?
Jo, jag sköt på dejten. Blev för stressigt med kattvaktande, för lite sömn (pga de där kåta rådjuren) och repande. Så det får bli senare, nån gång nästa vecka. Alltså efter nästa helg. Bra, då hinner jag tajta till mig lite också. Har varit alltför många snedsteg på dieten på sista tiden. Nu blir det tokskärpning fram till midsommar. Utom nåt glas vin på fredag, herregud, man kan ju inte bli rabiat. Bara jag inte blir knasfull och bakis, så är det lugnt.
Och så är jag pank. Hade hoppats att mina skattepengar skulle komma, men dem har jag inte sett röken av. Skulle ha frågat MSN-mannen igår, han jobbar ju med sånt.

Jag är jättesugen på att jobba imorrn. På tvärtomspråket. Det är seriöst.

2 kommentarer:

Anna sa...

En annan är ju ledig i morgon och det är underbart, och jag talar inte tvärtomspråk här haha!

Anonym sa...

På tvärtomspråket så är jag total taggad för jobb, whhiieeee...eller nåt

Dietandet har liksom blivit lidande här med, skyller på värmen (trots att det är min dåliga karaktär men bättre skylla på värmen).

Kram