söndag 21 juli 2013

totalt onödig frustration (nästan)

Okej, jag ville inte skriva om detta, men det stör mig.
Jag har blivit lite bortskämd. Det har droppat in ett sms lite då och då sista tiden. Och nu har jag inte fått nåt sen i förmiddags och jag skickade ett vid fyra som jag inte fått svar på. Visst, det var ingen fråga eller så. Och jag vet ju inte vad han pysslar med idag och inte har jag med det att göra heller. För vi har bara setts en gång.
Det stör mig att det stör mig och därför behövde jag skriva om det för att riktigt på pränt få se hur dumt det är. Så, nu väljer jag att skita i det. För det är så, jag väljer, jag bestämmer. Så det så!

Bra, nu har jag fått det ur mig.

Bra saker idag:
Hälsat på hos pappan & fru och lånat bil för att åka till Värmland imorgon.
Ätit pannkakor och pratat ikapp med bästaste.
Gått på spontanbio med pappa.
Klarat distansmålet jag satt upp denna vecka, samt slagit hastighetsrekord per kilometer. Frustration är bra ibland.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Man vänjer sig väldigt lätt med sms. Det stör mej att det stör mej med haha! Ha en kul tripp till värmland! Kram!

Anonym sa...

Ha ha känner jag igen mig!! Kanske lite. Fick visst en utskällning igår och en anledning varför han inte hörts. Tydligen mitt fel ;).

Antoinette sa...

ja, gud vad man håller på. :)
Läste precis hos dig JUST, skönt att det ordnade till sig :)

Kramar!