fredag 19 juli 2013

känner mig lite duktig

Idag var det tungt att springa. Jag känner mig svullen, trött, har sovit halvkasst och det känns som om mina äggstockar ska trilla ut om jag rör mig för hastigt... Men. Jag gjorde det! Jag sprang ca 4 km idag med, på en hyfsat kass tid, men jag tog mig runt.

Ikväll ska jag träffa blueskillen. Vi har messat hela veckan och jag har funderat lite över om vi byggt upp en massa förväntningar. De kan vara så svåra att infria. Men sen bestämde jag mig för att skita i det. Jag tänker vara jag, om det inte går hem så nähä. Då är det ju liksom ingen mening i alla fall, för jag är ju jag hur som helst. Det går ju inte att komma ifrån. Så, jag ska träffa honom och prata blues och sen får vi se vad som händer.

3 kommentarer:

Pari sa...

Heja dig! Vill ha alla detaljer sen :D

Anonym sa...

Bra jobbat!! Hoppas dejten blir trevlig! :)

Anna sa...

Nyfiken på hur det var igår, berätta!