lördag 27 juli 2013

ta det lugnt..

Vad ska jag göra med den här mannen?
Eller, just nu vet jag vad jag ska göra. Ingenting, för nu har han barnen ett bra tag framöver. Och det är nog ändå det som är grejen här. Go with the flow. Se vad som händer. Men det är svårt för ett kontrollfreak som jag!
Igår köpte vi thaimat, åt på balkongen. Drack finöl och jag tittade på när han packade flyttkartonger. Sen tog han en paus. En väldigt trevlig paus. Vid två kom vi i säng och då var vi nog ändå vakna några timmar till. Imorse, när vi vaknade, så bad han mig sjunga för honom. En låt, den första jag nånsin sjöng offentligt. Fast det kunde ju inte han veta. Sen sjöng jag en annan, som visade sig vara en av hans absoluta favoriter. Sen låg vi i timmar och sjöng och lyssnade på musik. Gamla låtar, favoritlåtar..

Jag vet inte vad det här är, om det är något. Men jag är hemskt förtjust.

6 kommentarer:

Anonym sa...

:D Kram!

Antoinette sa...

Kram! :)

Pari sa...

Wiiiieeee :)

Christel sa...

Det är ju så himla svårt att bara ta det lugnt, man vill ju liksom veta vaaart det hela leder, fast man fattar ju att det inte finns några såna svar så tidigt. Is i magen, is i magen! Kram!

Anonym sa...

Men gud, vad mysigt det låter!! ;) Njut nu av detta! Kram

Antoinette sa...

Christel; precis så!!! Is i magen... :)Men det är svårt!
Kram på er!