onsdag 31 juli 2013

Inga problem alls...

Det går ju jättebra det här med att ta det lugnt och ta det som det kommer. Verkligen. Jag kollar inte alls mobilen varannan minut, trots att jag mycket väl skulle höra om det kom ett mess. Är inte ett dugg stressad över att vi inte hörts sen sent igår kväll. Kliar inte alls i fingrarna att skicka ett mess, fast jag bestämt att jag inte ska skicka först idag.

Varför jag nu bestämt det. Vill väl ha nåt slags jäkla bevis på att han tänker på mig, skulle jag tro.

Jag är inget bra på att jobba ensam heller. Har liksom inga direkta uppgifter, vilket gör att jag blir seg och har tid att tänka på sms. Imorrn kommer en kollega och vi ska släpa saker, det blir skönt. Ska nog börja släpa lite själv redan idag, får ändå inget gjort vid datorn.

Och alldeles nyss ställde sig en man i buskaget utanför kontorsfönstret och kissade. Lovely...

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag känner så väl igen mig i hela den där sms-grejen. Så dumt egentligen för det är säkert så som du skrev i förra inlägget att även han blir glad av att få sms och bekräftelse. Men som sagt, känner igen mig i att inte vilja skicka först, dock kan jag aldrig hålla mig så jag gör det ändå...

Antoinette sa...

Ja och det gjorde ju jag med nu... :/ äh, varför tänker jag inte att han ska vara glad för att jag vill ha honom, inte tvärtom? Ska jobba stenhårt på att tänka så ist, fake it til you make it! ;)