lördag 13 juli 2013

känner mig som en isglass en högsommardag

Har varit ute och sprungit. Det går fortfarande inte fort, men bättre och bättre. 5 kilometer blev det idag. Tyvärr missbedömde jag tillgången på skugga på vägen, så jag har sprungit större delen av vägen i gassande sol. Jag smälter just nu. Det rinner överallt, armar, bröst, rygg, panna, smalben... Jag visste inte ens att man kunde svettas så på smalbenen.
I hemlighet tycker jag det är lite colt.

Annars är jag numera stolt ägare av en sticksåg. Jag har använt den också. Det gick bra, men den lät ju helt sjukt högt. Jag gillar inte saker som låter högt, vill inte göra väsen av mig. Men den gjorde som sagt jobbet.

Idag har jag inte hört av bluesmannen. Men det är ok. Jag tänker inte ha några förhoppningar ändå och vi sa ju faktiskt redan i fredags att vi skulle höras när han kom hem imorrn kväll. Sen att vi hördes ändå.. Äh, det blir som det blir.

Inga kommentarer: