onsdag 24 juli 2013

Back in town

Jag är hemma i stan! Bilkörandet har gått bra. Jag har blivit fantastiskt väl omhändertagen av A och hennes E. God mat, vin, prat.. E och hans kompis tog till och med ut mig i skogen så jag fick springa igår. Det blev hastighetsrekord av det hela. Fördelen med att springa med 25-åringar..

Men nu är det helt ok att vara hemma. Bara några dagar kvar av semestern nu. Ikväll går jag ut med ML. Imorrn ska jag tvätta kl 9. Bra plan.

Vad gäller sms:andet.. Jo, det har fortsatt, lite sådär. Ibland har han skrivit "först", ibland jag. Idag tog jag mod till mig och skrev att jag gärna träffas igen. Sen mådde jag nästan fysiskt illa. Jag har ju fan inte nerver för dejting. I vilket fall fick jag till svar att han gärna träffades igen. Sen visade det sig lite svårt att boka upp nåt, det var födelsedagar och flytt och sånt. Så bollen ligger där nu och jag släpper taget. Jag gillar honom verkligen och ses gärna igen, men jag tänker fan inte tjata. Nån jäkla måtta får det vara.

Nu måste jag blåsa håret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ler lite åt det där med smsandet. Man skickar, väntar....sen väntar man lite till och när det väl piper till törs man knappast se. Aldrig att man svarar snabbt, visa att man väntat ;).

Maria sa...

jag vill def veta hur det gick! /ML