måndag 29 juli 2013

det är fan jobbigt att känna saker

Men ÅH vad det här går upp och ner och fram och tillbaka.
Igår fick jag både låtar och sms i hyfsad mängd, då kändes allt lugnt och fint.
Idag har jag i och för sig fått en låt, med tillhörande kommentar som vittnar om att han vill att vi ses igen, men sen.. Inget.
Att han sen kör bil skitlångt idag (inte igår som jag trodde) för att hämta sina barn och förmodligen går in i ett helt annat mode än barnfrisingeldejtingfestamodet.. Det tar inte mina nerver hänsyn till. De vill bara ha bekräftelse.
Och det är ju inte som att jag har sms:at heller. Faktiskt.

Jag antar att det här är bra för min karaktär eller nåt. Men jobbigt är det. Tur att det är springdag imorrn.

Jag har dock inte bara nojat över uteblivna sms, utan även städat (hjälpligt), tvättat och varit ute och ätit med goda vänner. Nån jäkla måtta får det ju vara...
Imorrn börjar jag jobba. Kanske lika bra, så man får annat att tänka på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är fan jobbigt att känna saker. <3

Antoinette sa...

och härligt! Jobbigt och härligt. Jag får magkatarr. På riktigt!
Kram!