måndag 8 augusti 2011

Träning och mat, mat och träning...

Om det här för tillfället bli omvandlat till en tränings- och viktblogg, så får ni stå ut. Det är min ego-blogg, så jag skriver vad jag vill!
Idag kom jag i alla fall ut, men det var tungt. Herregud, så tungt. Absolut det värsta passet hittills.
Glöm springa. Glöm att hålla farten. Tänk långsam, långsam jogg, så ligger det hyfsat nära sanningen.

Och så vågen då. Fy fan. Jag tror iofs, hoppas, att jag är lite svullen i kroppen och att det är anledningen till den hisnande siffran.
Kör en kick-start denna vecka med Nutrilett varvat med proteinrik mat, men tanken är långsiktig.

Nu är jag i alla fall jäkligt peppad på att leva sunt! Jag vet ju att jag mår så mycket bättre då, både i kropp och själ.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där. Jag måste verkligen göra nåt, blir deppig nu när kläderna ska på igen. Jeans är inte att tänka på.

Kämpa på, kommer nog göra ungefär som du :)

Antoinette sa...

ja, det är faran med att glida runt i klänning och tights.. :S

nu får det vara nog. Semestern är slut, banne mej!