måndag 8 augusti 2011

Jaa, jag vet inte jag..

Jag mailade honom förresten, äntligen. Igår blev det gjort.
Jag skrev typ att vi inte är ute efter samma saker och att om vi skulle fortsätta umgås så intensivt skulle jag trilla dit på andra känslor än kompiskänslor. Det vill jag inte. Och att jag gillar honom och uppskattar honom, men att jag behöver lägga min energi på att dejta killar som är ute efter samma sak som jag.

Idag hade han svarat. Han skrev att han blev jätteglad att höra ifrån mig och att han skulle skriva ett längre mail ikväll när han hade tid, men att han ändå ville ge ifrån sig ett livstecken.

Jaha. Ja, vi får väl se. Jag vet vart jag står, i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt gjort för det blir så att man får känslor som djupnar vad tiden lider.

kram

Antoinette sa...

..och det är ju inte alltid bra.. :S
been there, done that, liksom...