fredag 19 augusti 2011

Klädinlägg, värsta modebloggen! Hjälp...

Håll i hatten! Ett inlägg som inte handlar om Antoinettes dåliga ekonomi...

Jag har ju som sagt blivit medbjuden på Guldknappen imorrn, av finaste Maria. Guldknappen är en modegrej. Självklart kommer då frågan; vad ha på sig??? Jag tänker lilla svarta (för att jag har gått upp lite i vikt och svart känner jag mig bekväm i), långt, vitt "knutet" pärlhalsband, samt pärlörhängen och eventuellt pärlarmband. Till det ett par svarta pumps, med dragkedja. För att det typ är de svarta, snygga skor jag har, som jag kommer på i alla fall. Ska inventera skoförrådet imorrn.
Svart och vitt är klassiskt, tänker jag. Eller blir det tråkigt?

Ingen jättebra bild, jag vet, men ni får en idé om det i alla fall.
Och så en stickad sjalgrej till, om det blir kallt. Tänkte jag.
Såhär:

Vad tror ni?



7 kommentarer:

Antoinette sa...

Men säg nåt då! ;)

chaos sa...

Ursnyggt! Hoppas du får riktigt kul och trevligt!
Kram!

Kattis sa...

Felååt, har kollat på film och inte hunnit se inlägget förrän nu! ;)

Jättesnyggt! Perfekt för den typen av event tror jag (som aldrig varit på ett sånt, men iaf, hehe).

Maria sa...

Det blir jättesnyggt! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig och hinner inte tänka på det heller.... Panik!

Åsa sa...

Fint! Tror de flesta satsat på svart på ett sånt event för att safe'a! :)

Anonym sa...

Snygg klänning, passande halsband och fina skor, sjalen vet jag inte vad jag tycker om...hur den ser ut på.

Du kommer bli ursnygg.

Truth sa...

Skitsnyggt! Men du är snygg i allt! Det är bara dom där i skitsnackskommitén som hittar på annat och dom ljuger vet du!