onsdag 10 augusti 2011

Det är okej, faktiskt

Trots en seg start har jag fått ganska mycket gjort idag.
Det funkar rätt bra med att göra upp ett schema för varje dag. Inte för att jag alltid gör just det jag planerat, men jag slipper den där känslan av att jag inte gör det jag borde.

Det är ju så. Jag funkar bäst med struktur. Det är då jag mår bra.
Fast just nu mår jag sådär. Psyket är rätt ok idag, men kroppen hänger inte riktigt med. Jag sov till 11, bara en sån sak. Skulle sprungit idag, men jag tror jag skjuter upp det till imorgon. Känner mig liksom hängig, som om en förkylning vore på g. En ordentlig natts sömn inatt med, så tar jag en runda imorgon. Bara jag kommer ut tre gånger den här veckan är det lugnt. Dessutom tog jag ju 40 extraminuter på crosstrainern igår, så jag ligger fortfarande på plus träningsmässigt.

Inga kommentarer: