söndag 7 augusti 2011

Grusade planer

Springa idag ja.
Jodå. Om inte syndafloden hade kommit. Så pass hard core är jag inte att jag ger mig ut i ösregn och åska.

Fast jag mår lite dåligt av det, ska ni veta, att inte kunna genomföra det jag planerat och tänkt mig.
Jag ska i och för sig träna core och yoga idag, men det vore ju nice att hinna med lite kondition också. Kanske kan jag hinna ner innan det andra börjar och köra lite. Så gör vi! Ska bara hinna äta lite lunch först.

Edit. Jag måste sluta att ställa såna krav på mig själv. Det blir så antingen eller och det är då jag brukar falla. Jag ska inte göra det misstaget igen. Nu missade jag en löpning denna vecka. Jaha. So be it. Nästa vecka kör vi tre gånger igen. En vecka i taget, ingen stress. Yoga och core idag blir alldeles, alldeles lagom.

4 kommentarer:

Maria sa...

Regn? Här är det sol och torrt, konstigt.
Och vet du, det är långt över förväntan att ens utöva två andra grejer idag utöver löpning, så du är ju jätteduktig!

Antoinette sa...

Igår, när jag skrev inlägget, regnade det cats and dogs..
Idag är det soligare. Men så kom jag ut och sprang idag också! :)

Ja, jag är rätt duktig ändå! :)

Maria sa...

Aha, det dök inte upp i min rss-läsare förrän idag. :(

Maria sa...

Du är mycket duktig!