fredag 19 augusti 2011

Men här kommer ett till..

Förlåt, men jag kan inte låta bli.
Plan B gick åt skogen. Det är klart jag inte får låna pengar när jag är arbetslös! Borde jag ju ha fattat själv.
Fast jag tänkte inte så långt. Jag har ju liksom inte varit arbetslös förut.

Det här suger så hårt. Jag ska aldrig vara arbetslös mer. Never ever.
Det här med företaget kan jag glömma just nu. Har ingen energi alls till att tänka på det nu när jag är i ekonomiskt kaos.
Jag mår skit av det här.

Plan C då. Låna av mamma och pappa. Fy fan.

3 kommentarer:

Truth sa...

Been there, känner med dig sötnos, men även om det är en klyscha så, "efter regn kommer solsken", det bara är så!

Anonym sa...

Plan C är nog ändå den bästa planen. Hoppas det löser sig snart.

Antoinette sa...

Jag vet ju inte ens om jag kan låna så mycket av dem. Hoppas jag kan låna så det räcker till hyran i alla fall, så får det andra bli sent. Om jag bara visste att jag fick a-kassa!
Men med min tur får jag väl avslag.. :(