söndag 3 maj 2009

Smått irriterande

Den är lite småmotig, den här dagen.

Först måste jag vakna till väckarklockan, eftersom jag har tvättid som jag bara inte får missa. När jag kommer ner i tvättstugan har grannen, som har tvättid innan, fortfarande kvar tvätt i maskinen, så jag blir 20 minuter försenad. Under den tiden vill jag inte starta med frukosten. Jag vill äta frukost i lugn och ro efter att jag stoppat i tvätten i maskinerna. Med andra ord är jag jäkligt hungrig.

Nu har jag stoppat i tvätten och ätit frukost. Sätter igång Spotify för att lyssna på lite soft jazz och komma i stämning inför repet senare idag. Men nej, då tappar Spotfy kontakten med nätet hela tiden, så det låter som en skiva som hakar upp sig.

Småsaker, jag vet, men jag hoppas ändå resten av dagen flyter på bättre...

Inga kommentarer: