torsdag 28 maj 2009

Att äta eller inte äta...

Det har gått ganska bra att äta nyttigt hela veckan, men idag blev lunchen toksen. Det pajade såklart hela grejen, jag har insett att jag måste äta med jämna mellanrum. Annars blir jag jättehungrig och då spelar det knappt nån roll hur mycket jag äter, jag blir liksom inte mätt. Sugen är jag som bara den, men jag försöker synda med nyttigheter som äpple och körsbärstomater. Det går ganska bra.
Nu ska jag äta en nyttig currymiddag med massor av grönsaker.

Jag är inte sugen på choklad. Eller B&J.

Jo det är jag.

Men jag är mer sugen på att bli av med mina drygt 10 extra kilo.

2 kommentarer:

Pari sa...

Nu fick du mig att bli sugen på din goda currymiddag!
...och godis
...och glass
...och nåt att tugga på allmänhet.

Dumma dig! ;)

Antoinette sa...

Haha! Sorry... ;)