onsdag 13 maj 2009

Hur det gick i helgen...

Den här helgen tog musten ur mig på ett väldigt positivt sätt. Hur ska jag säga...

VI VANN!!!!!
Så enkelt var det. Fast det var det ju inte. Jag var skitnervös när de skulle tala om vem som vunnit, jag trodde på allvar att jag skulle kräkas. Ingen lek för tävlingsmänniskor som jag...
Men, så ropade de upp tvåan och då visste jag. Så jäkla roligt. Så nu åker vi till USA igen, nästa höst.
För kvartetten gick det också bra. Vi uppnådde våra mål och har massor att jobba på till nästa år. Vi hade kul på scen och det är det viktigaste!
Nu är jag utmattad, men jäkligt sugen på att bli bättre. Så jag träffade min PT för första gången idag. Men jävlar så jobbigt det var. Jag kommer inte kunna lyfta armarna imorrn. Skitbra träning, alltså. Fast nu är det lite skönt att det inte är förrän på måndag nästa gång.

5 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad kul, grattis!

Antoinette sa...

Tack!!:)

Anonym sa...

Ska du till PT igen? Hurtigt!

Antoinette sa...

Ja! ohurtigt nog missade jag ju yogan igår...

Anonym sa...

Jag gick inte heller. Måste verkligen träna imorgon. Pilates kanske, hänger du med?