lördag 2 maj 2009

Frisörbesöket - flip eller flop?

Helt klart flip!

Jag är mycket nöjd.

Fast jag kan inte säga att jag blivit klippt. Jag har snarare blivit... skuren. Frisören, en ung kille söt som socker, använde inte sax över huvudtaget, han körde alltihop med rakblad. Mycket imponerande.

Jag gillar folk som gillar sitt jobb och den här killen verkade göra det. Han kom med egna förslag till den frisyr jag ville ha, bra förslag dessutom. Sen var han bara tvungen att ge mig råd om hur jag skulle färga det, även om jag inte skulle göra det hos honom. Han menade på att frisyren var så tacksam och skulle förhöjas ännu mer om jag vågade lite med färgen. Han visade till och med hur jag skulle kunna göra det själv, hemma. Sånt gillar jag.

Dessutom kostade det bara 250 pix.

Jag känner mig skitsnygg. Nästan så jag har lust att gå ut ikväll, bara för att visa upp mig...

Jag vet, det syns inte så mycket av håret. Men ni får tro mig på mitt ord!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt! Härligt med folk man blir inspirerad av! Var det här i hoodet?

Antoinette sa...

Visst är det! :)
Nej, längre söderut... Skhlm. Men jag kan faktiskt tänka mig att åka dit igen! Så nöjd är jag.