onsdag 13 maj 2009

Alldeles för länge sen jag snodde en lista! :)

Stänger du av mobilen när du sover? Nej
Vem såg dig senast naken? Min tenor, som jag delade rum med i helgen
Hur såg du ut på högstadiet? Först var jag tjock och mesig, sen var jag smal och arg!
Hur var du på dagis? Fröknarnas favorit.. ;)
Hur är du att ha som arbetskamrat? Pålitlig, kreativ och lite stressad.
Har du celluliter? Absolut
Biter du på naglarna? Inte sen jag var 22.
Har du något handikapp? Räknas mina depressioner...? Annars nej!
Är du rädd för att få hängbröst? Vadå få?! 80 DD hänger redan rätt bra! Klara EJ penntestet...
Tror du gud är en man eller kvinna? Om gud finns är gud nog varken eller...
Svär du? Jadå!
Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Inte lika otrevlig som min mamma är, men inte speciellt trevlig. Försöker undvika dem så gott jag kan.
Hur homo är du på en skala 1-10? Typ 2.
Tror du på utomjordingar? Vore ju totalt ologiskt om vi vore den enda levade organismen i ett oändligt universum...
Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du? I princip omöjligt, men... Ceasarsallad med lax.
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Kött.
Har du blivit arresterad? Nej, men fått böter för att ha skjutsat på cykel.
Ljuger du? Då och då.
Har du kysst en polis? Inte som jag vet om...
Är du rädd för securitasvakter? Jag är inte rädd för dem, men jag har fördomar mot dem.
Har du någonting att dölja? Förmodligen
Vad har du på din nyckelknippa? Hemnycklar, cykelnycklar, nyckel till hänglåset i källaren, källarnyckel
Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Det vete fan...
Kan du laga cyklar? Om jag vill, men vad skulle då cykelaffärerna leva av?
Kan du fixa med bilar? Nähä! Kan knappt tanka! :)
Brukar du köra om? Om det är tvåfiligt, självklart!
Kan du baka bröd? Japp.
Vet du hur man frostar av en frys? Faktiskt inte den frysen jag har nu, måste ringa fastighetsskötaren...
Vilken serie skulle du helst leva i? SATC. New York, baby!!!

Inga kommentarer: