tisdag 19 maj 2009

I like it!

Tjoho, fem dagars ledighet, here I come!!!

Så jäkla skönt.

Jag märker att det är bra för mig att vara ledig lite då och då, jag blir en mycket gladare, positivare, flexiblare och mer förändringsbenägen människa. Det här med att jobba 80% är nog det smartaste jag gjort på länge. Ska bara se till att utgifterna hamnar i fas med inkomsterna, så blir det nog bra...

Nu blir det några veckor utan mer ledighet än min lediga dag, men det ska nästan bli skönt. Jag får ju inget gjort på jobbet när jag är ledig hit och dit. Det känns bara som om jag glömmer en massa saker hela tiden.

Men nu ska jag njuta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så bra! Bra att du vågade!

Antoinette sa...

Ja! Det suger som sagt ekonomiskt, men va fan... Man har väl varit student! ;)

helt klart värt det.

Anna sa...

Precis så är det för mig med, jag bara måste ta ledigt i bland när energin och tålamodet tryter. Nu var det en sådan gång så jag är så tacksam att jag fick ledigt och inte jobbar förrän på lördag nästa gång. Vad ska du hitta på under din ledighet då, bara vara?

Antoinette sa...

Jag ska bara vara och så ska jag städa förrådet hade jag tänkt. Slänga!