tisdag 26 maj 2009

Ännu en vecka...

Ny vecka inleds med bubblig och luftfylld mage, samt lite coachningsjobb. Vilket ledde till mer coachning nästa vecka. Plånboken skrattar.

Vad händer annars i mitt spännande liv?
Jag har vägt mig, det var en pärs. Ska göra det 1 gång i veckan nu, så jag inte glömmer bort vad jag håller på med och tar ett "återfall".
Matdagboken går bra.
Jobbet... känns okej.
Det sociala livet... Hmm, det är väl hyfsat dödfött, men jag ska eventuellt ut med en gammal kompis i helgen. Den som lever får se.

Jo så fick jag ju lön. Det var kul i en hel kvart eller så. Sen blev jag pank igen.

Funderar på att lägga ut en annons på nån bostadsbytessida... Jag vill inte egentligen, men detta funkar ju inte...

2 kommentarer:

Kaktusblomma sa...

Still going strong helt enkelt...
men om boendkostnaden äter hål i plånboken så är det ju en idé att byta om det går. Duktig du är som kommit igång med matdagbok och så. Kramar

Antoinette sa...

Det är liksom det jag har möjlighet att ändra på just nu. Fast jag vill egentligen inte flytta! Kan inte nån erbjuda mig en jättebillig tvåa med balkong i samma kvarter?