lördag 2 maj 2009

Äntligen klippning

Jag ska äntligen klippa mig!

Igår blev det inget, min kompis hade inte tid och sen var det ju fest på kvällen. Och nu börjar det närma sig. Jag vill inte klippa mig för nära inpå helgen, om det blir katastrof och jag måste lära mig hantera den nya frisyren.

Så nu offrar jag 250 kronor av min snåla budget och åker till en frisör i närheten av där jag jobbar. Håll tummarna...

Annars har jag sovit till 12 och nyss ätit brunch. Finns det någon annan som utnyttjar de här soliga dagarna lika dåligt som jag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också hopplös med det, har inte ens vårstädat balkongen ännu. Så dumt!

Anna sa...

Jag är också inne framför datorn, fick inget promenadsällskap så då struntar jag i det. Har dock suttit ute på balkongen en pytte stund. Åh, jag måste också boka klipptid påminde du mig om nu.

Antoinette sa...

Mathilda: Åh, den som hade balkong... Funderar på att köpa en liten solstol som man kan ta med sig ut...

Anna: Skönt att det är fler.. :)