söndag 17 maj 2009

Sjukt äckligt!

Efter den här helgen har jag känt mig sjukt äcklig. Ätit alldeles för mycket socker och fett, haft mens och varit uppsvullen... Helt ur fas. Inga kläder passar.

Jag vill inte må så. Nu vill jag bli fräsch, inifrån och ut. Så idag har det inte blivit nåt godis. Bra frukost, bra mat hemma hos en kompis och nu ska jag göra matlåda till imorgon, tonfisksås och pasta. Sen tar jag en tallrik laktosfri yoghurt och några hårda mackor med mjukost på till kvällen.
Dessutom promenerade jag hem från pendeltågstationen. Imorgon tänker jag gå upp tidigt och promenera innan jobbet. Sen är det PT på kvällen.
Jag har ett mål, bort med ett visst antal kilo till midsommar! Jag ska under en viss vikt tills dess och sen ska jag fan aldrig över den vikten igen! Om jag inte blir gravid, men det verkar ju inte så troligt... Haha..

Inga kommentarer: